Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Δραστηριότητα Φωνολογικής Επίγνωσης φ, β, μπ, δ, θ, ντ


Οι μαθητές ομαδοσυνεργατικά αποκτούν φωνολογική επίγνωση  των συγκεκριμένων φωνημάτων.

  • με ακρόαση, οπτική αναγνώριση, των φωνημάτων φ, β, μπ, δ, θ, ντ στις λέξεις που τα εμπεριέχουν
  • με συνειδητοποίηση της ακρόασης και οπτικοποίησής τους, ώστε να ισχυροποιηθούν οι μηχανισμοί εκμάθησης ανάγνωσης και γραφής (εικόνες φωνημάτων  φ, β, μπ, δ, θ, ντ – λέξεις με αυτά)
  • με νοητική κατάταξη ανάλογα με τις ιδιότητες τους κατά την ακρόαση,  ανάγνωση και γραφή λέξεων (ντύνω-δίνω, πήρα-μπύρα και άλλες)
  • με διόρθωση προβλημάτων προφοράς στις λέξεις (αντικατάσταση του λανθασμένου φωνήματος από το σωστό φώνημα, στη λέξη)
  • με επινόηση και αφήγηση ιστοριών συντάσσοντας απλές προτάσεις καθώς και  απλά κείμενα με λέξεις, που έχουν τα συγκεκριμένα φωνήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου